MOJI SLATKI CVJETOVI - MOJI SNOVI


Dobrodošli na moj blog :)
Ako se ne snalazite, molim Vas pročitajte ovaj kratki opis funkcioniranja stranice:
...............................................................................................................
Na desnoj strani po visini se nalaze kategorije, te odabirom pojedinog područja interesa izlistati će sve fotografije iz traženog područja. Ukoliko želite vidjeti više fotografija određenog rada, potrebno je pritisnuti opciju 'VIŠE FOTOGRAFIJA>>>' ispod fotografije.
...............................................................................................................
Radove možete i komentirati pritisnete li na opciju 'NAPIŠI KOMENTAR' ispod fotografije određenog rada.
...............................................................................................................

Globalno sijelo

09.02.2010, utorak, u emisiji Globalno sijelo gostovati ću sa svojom praunukom.
Tom ću prilikom prezentirati mali dio svoje strasti prema šećeru!

2 komentara:

  1. Pozdrav,
    gledala sam vas na Globalnom sijelu i moram reći da ste me oduševili svojim radom.
    Ubrzo se udajem i interesira me da li je moguće doći do vas da vas kontaktiram za ukrase za tortu ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Poštovana,

    Čestitke na udaji :)
    apsolutno nas možete kontaktirati na e-mail: rozalija.kurjakovic@gmail.com, pa cemo vam proslijediti putem maila broj telefona na koji nas možete dobiti.

    Ugodan dan,
    Maja Kurjakovic

    OdgovoriIzbriši