MOJI SLATKI CVJETOVI - MOJI SNOVI


Dobrodošli na moj blog :)
Ako se ne snalazite, molim Vas pročitajte ovaj kratki opis funkcioniranja stranice:
...............................................................................................................
Na desnoj strani po visini se nalaze kategorije, te odabirom pojedinog područja interesa izlistati će sve fotografije iz traženog područja. Ukoliko želite vidjeti više fotografija određenog rada, potrebno je pritisnuti opciju 'VIŠE FOTOGRAFIJA>>>' ispod fotografije.
...............................................................................................................
Radove možete i komentirati pritisnete li na opciju 'NAPIŠI KOMENTAR' ispod fotografije određenog rada.
...............................................................................................................

Torte sa šećernim ukrasima VI







        

Broj komentara: 9:

  1. Draga moja sestričnice,
    ovo je prava čarolija i umjetnost!
    Sretna sam što sam uživala i u okusima većine ovih slastica, kao što je i ova torta koja nam je uljepšala jedan naš prekrasan i radostan događaj.

    Mira i Renata

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast gđa Rozalija. Gledala sam vas prvi puta u Globalnom sijelu, i od tada do danas tražila da pokažem kolegicama vaše radove. Opisivala im jer nisam upamtila od početka sve, i danas mi je jedna od njih naišla na vaš blog.
    Još jedanput puno uspjeha u radu i puno zadovoljstva, i da nas još puno stvari poučite i naučite. Svako dobro od Marije Beljan iz Osijeka

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je fascinantno! Ostajem bez teksta jer ja sam antitalenat za ukrašavanje. Kada ovo sve vidim onda odustajem definitivno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepi pozdrav,
    ovo je sve prekrasno ,interesira me samo da li je ikako moguce doci do recepta za izradu tijesta .Posto puno pecem kolace ali za kucnu upotrebu malo mi je dosadilo raditi stalno iste ili slicne ukrase .
    Pozdrav iz Dugog Sela
    KSENIJA

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga gospođo Rozalija,
    Vaš me rad ostavlja bez daha.
    Svaka Vam čast!!!
    Pozdrav iz Lipika!
    SANJA

    OdgovoriIzbriši
  6. Poštovana Sanja,

    Hvala Vam na prekrasnom komentaru!
    S obzirom da ste iz Lipika, obavijestila bih Vas da će baka uskoro održati izložbu upravo u Lipiku. Tako da ćete imati prilike uživo vidjeti njezine radove. Izložba će biti 16. i 17.10.2010

    Pozdrav iz Zagreba,
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Vam na obavijesti.
    Svakako ću doći pogledati izložbu Vaše drage bake.
    Srdačan pozdrav iz Lipika!

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka cast,predivni ukrasi... Gospodjo Rozalija,samo nastavite.
    Pozdrav iz Zrenjanina

    OdgovoriIzbriši
  9. Svaka čast,što imate strpljenja i volje za takvo nešto lijepo.Samo nastavite,pono uspjeha. Zlata O.Prhal V. Zdenci

    OdgovoriIzbriši